پیشرفت جامعه با تربیت صحیح نسل جوان توسط بانوان امکان پذیر است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی به مناسبت هفته ی گرامیداشت مقام زن از بانوان پرتلاش سازمان دانش آموزی تقدیر بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت جامعه با تربیت صحیح  نسل جوان توسط بانوان امکان پذیر است

محمود رجبی پور در این آیین ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه انسانی در هر جامعه و کشوری حضور فعال زنان در آن است وسازمان دانش آموزی نیز از این موهبت برخوردار است.

وی در ادامه یادآور شد: در جوامع غربی به زنان به عنوان ابزار و کالا نگریسته می شود ولی در جوامع اسلامی فرقی در ایمان و تکلیف میان دو قشرمرد و زن وجود ندارد و ملاک برتری تقوا است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان یادآور شد: امروزه اگر سازمان دانش آموزی به دستاوردی رسیده به خاطر تلاش همه ی شهرستانها و مناطق و به ویژه اراده و کوشش بانوان مجموعه ی سازمان دانش آموزی بوده است اگر چه برای رسیدن به جایگاه های بالاتر باید بیش از اینها تلاش کنیم.

وی در این جلسه با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی جهان اسلام امروزه به عنوان الگوی بشریت به حساب می آید و با این وجود ما با شناخت واقعی و درست سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می توانیم بیشتر جذب فضایل اخلاقی و زندگی این بانوی بزرگ شویم شویم.

در این مراسم از بانوان شاغل در سازمان دانش آموزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار