درآستانه روزمادر و سالروز شهدای آتش نشان:

دیدار مادران شهدا به‌مناسبت روز زن

تهران (پانا) - دبیرستان دخترانه فرزانگان ۴، طبق سنت هر ساله به منظور قدردانی از خانواده های شهدا، در سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) وبزرگداشت مقام مادر به دیدار مادران عزیز شهدا رفته و با تقدیم هدیه به نیابت از فرزندان شهیدشان از صبوری‌ها و استقامت مادران بزرگوارشان تقدیر‌کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مادران شهدا به‌مناسبت روز زن

به مناسبت روز مادر، کادر دبیرستان فرزانگان ۴، به همراه نماینده های شورای دانش آموزی و انجمن اولیاء و مربیان به دیدار و دست بوسی مادران بزرگوار شهدای منطقه ۱۳(یک شهید آتش نشان علی مستوفی و دو شهید دفاع مقدس شهید محمد فرهاد عباسی و شهید سید مهدی نقوی) رفتند و دقایقی میهمان شهدا شدند و پای درد و دل مادران شهید نشستند.

مادر بزرگوار شهید نقوی در مورد شهادت پسرش اینگونه گفت: پس از ۱۵ سال چشم انتظاری، پیکر مهدی که در عملیات خیبر به شهادت رسید به میهن بازگشت و من اولین خواب راحت را از آن شب که مهدی را به خاک سپردیم، داشتم و به آرامش رسیدم.

مادر شهید مستوفی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مادران ایران زمین، گفت: فرزندم، شهید مستوفی حدود پنج سال پیش در عملیات پلاسکو به شهادت رسید. وی از رشادت ها و روحیه ایثارگری و احترام به خانواده شهید گفت و اینکه فرزند دیگر او نیز در حال حاضر آتش نشان است.

وی در پایان صحبتش گفت: پسرم اهل ریا نبود. هرکاری را برای خدمت و رضای خدا انجام می داد.

در پایان مادر شهید محمد فرهاد عباسی بیان کرد: شهید عباسی در عملیات بیت المقدس به درجه شهادت نائل شد. او از اینکه فرزندش در راه اسلام و حفظ وطن شهید شد ابراز خوشحالی کرده و در پایان آرزوی عاقبت بخیری برای همه جوانان ایران زمین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار