نیلوفر پارسا از چالش ریحانه در «بی‌نشان» گفت

تهران (پانا) - نیلوفر پارسا بازیگر سریال «بی‌نشان» که کاراکتر «ریحانه» را بازی می‌کند، درباره چالش‌های نقش خود که چند بُعدی است، توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نیلوفر پارسا از چالش ریحانه در «بی‌نشان» گفت

نیلوفر پارسا بازیگر سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی که این روزها مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد، در گفت‌وگو با پانا درباره نقش خود بیان کرد: ریحانه از یک خانواده فرهنگی و متدین می‌آید و حالا که قرار است ازدواج کند به دلیل مشکلاتی که بین خانواده‌ها رخ می‌دهد، ازدواجش چالش‌هایی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: این کاراکتر رابطه‌ای عمیقی با پدرش دارد که من آن را دوست دارم.

این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: ریحانه باید رابطه بین پدر و همسرش و همچنین چالش‌هایی که بین دو خانواده اتفاق می‌افتد، مدیریت کند تا هم زندگی‌ زناشویی خود را حفظ و هم پدرش را قانع کند.

پارسا افزود: بازی در این نقش برای من بسیار جالب و چالش برانگیز بود چراکه شخصیتی چند بُعدی بود. ریحانه یک دختر امروزی است؛ در مواقعی قرص و محکم می‌ایستد و برخی مواقع هم صبوری می‌کند تا خانواده و همسرش به نتیجه برسند.

وی در پایان درباره سریال «بی‌نشان» خاطرنشان کرد: این سریال درباره همه اتفاقات روزمره و چالش‌هایی است که ما در زندگی خود با آن مواجه هستیم و کاملا برای ما ملموس است. گویی ما از قبل با شخصیت‌های این سریال آشنایی داریم و آنها را دیده‌ایم.

نقش مقابل نیلوفر پارسا را مجید واشقانی ایفا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار