ورک‌شاپ عطا مجابی درباره «طرح‌نویسی» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین کارگاه سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» هفتم بهمن ماه با سخنرانی عطا مجابی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ورک‌شاپ عطا مجابی درباره «طرح‌نویسی» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، اولین کارگاه سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» با عنوان «آنچه باید درباره‌ طرح‌نویسی بدانید» هفتم بهمن ماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور عطا مجابی مشاور بخش کارگاهی جشنواره سایه در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

عطا مجابی در این کارگاه، درباره «طرح‌نویسی»، «روند اجرایی بخش کارگاهی در فستیوال‌های معتبر جهانی» و «الزامات اولیه و مهم برای شرکت در بخش کارگاهی جشنواره فیلم کوتاه سایه» صحبت خواهد کرد.

کارگاه «آنچه باید درباره‌ طرح‌نویسی بدانید» به صورت فیزیکی در دانشگاه سوره و آنلاین در سامانه سیباد دانشگاه سوره برگزار می‌شود. حضور در این جلسه برای متقاضیان و شرکت‌کنندگان بخش کارگاهی جشنواره «سایه» اجباری است.

لینک برگزاری جلسه متعاقبا در سایت و صفحه جشنواره به نشانی www.sayehfest.ir و @Sayehfest اعلام خواهد شد.

شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود برای بخش کارگاهی تا ۲۰ بهمن ماه و برای ارسال آثار خود در بخش رقابتی تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند.

سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی‌ دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی، فرهنگی و گروه سینمای دانشکده‌ هنر ‌دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشجویی و کشف استعداد فیلم‌سازان دانشجو و معرفی خلاقیت‌های دانشجویی در سینمای کوتاه، از اسفند ماه 1400 الی اردیبهشت 1401 به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار