بازگشایی محور جنگل گلستان

گلستان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به تداوم بارندگی و برف در استان، گفت: تردد خودروها در محورهای استان گلستان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی محور جنگل گلستان

به گزارش تسنیم، مهدی میقانی در بازدید از محورهای ارتباطی باستان عنوان کرد: هم اکنون شاهد بارش های خوبی در تمام محورها حتی در نوارهای میانی و شریان های اصلی استان بوده ایم، اما از رانندگی های بدون زنجیر چرخ و ناایمن نگرانیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه محورهای ارتباطی استان به علت ریزش شدید برف و باران شرایط ناامنی دارند و محورهای کوهستانی نیز مسدود هستند، افزود: نگرانی ما از رانندگی‌های نامطمئن و بدون زنجیر چرخ در این شرایط جوی علت بروز تصادفات جاده‌ای به ویژه تصادفات زنجیره‌ای است.

سرهنگ علی عبدی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: بر اثر ریزش شدید برف در محورهای مواصلاتی استان گلستان مانند محور جنگل گلستان سبب شد که این محور برای ساعتی مسدود و تردد در آن امکان‌پذیر نبوده است.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل راهداری محور جنگل گلستان هم‌اکنون باز و تردد در آن جریان دارد تصریح کرد: تردد در جاده های مواصلاتی و کوهستانی استان گلستان به علت ریزش شدید برف فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان با بیان اینکه محورهای توسکستان و خوش‌ییلاق به علت ریزش شدید برف و کولاک همچنان مسدود است، از شهروندان خواست از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمازا را به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار