رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان:

بازمهندسی سازمان دانش‌آموزی گامی مؤثر در پیشرفت پیشتازان است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی تبیین بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی سازمان دانش‌آموزی در منطقه چترود کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی سازمان دانش‌آموزی گامی مؤثر در پیشرفت پیشتازان است

محمود رجبی‌پور در حاشیه برگزاری کارگاه دو روزه تبیین بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی سازمان دانش‌آموزی گفت: شهرستان‌ها و مناطق با برگزاری این دوره‌ها آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان و مربیان داده و بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی را به آن‌ها معرفی می‌کنند.

رجبی‌پور گفت: در این کارگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود، شامل دوره‌های هویت سازمان دانش‌آموزی، خبرنگاری، امداد و نجات، چادرزنی و...است و مربیان و دانش‌آموزان با اشتیاق زیادی در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

وی گفت: با ارائه برنامه‌های دقیق و جذاب دانش‌آموزان در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی شرکت کرده و در آینده پیشتازان آموزش دیده دوره‌های لازم را برای همسالان به صورت آزمایشی برگزار می‌کنند و با این شیوه مربیان آینده را تربیت می‌کنیم.

رجبی‌پور اجرای برنامه‌های مختلف و جذاب توسط دانش‌آموزان پیشتاز منطقه چترود را نشان از علاقه زیاد آن‌ها به برنامه‌ها دانست و گفت: مربی با ذوق و سلیقه‌ای که با اشتیاق به آموزش برنامه‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی می‌پردازد ثمره کار خود را در اینگونه جلسات می‌بیند و می‌تواند جهت ارتقای کارهای خود نیز گام‌های موثرتری بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار