تلاش توانیر برای وصل برق مناطق برفگیر

تهران (پانا) - معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) گفت درحال حاضر اکیپ‌های عملیاتی در مناطق مذکور در حال تلاش برای وصل مجدد برق هستند، تعداد زیادی از روستاها برق‌دار شده‌اند اما وصل برق همه مناطق نیازمند باز شدن راه‌های دسترسی است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش توانیر برای وصل برق مناطق برفگیر

به گزارش پایگاه خبری شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران( توانیر)، «غلامعلی رخشانی مهر» که به منظور بررسی آخرین وضعیت برقرسانی به مناطق درگیر با برف سفر کرده است افزود: از روز گذشته برخی استان‌های غربی کشور با بارش سنگین برف روبرو شده‌اند که این بارش به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی باعث بروز اختلال در شبکه‌های برق شده است.

وی ادامه داد: بارش سنگین برف باعث قطعی برق بخش‌هایی از مناطق شهرستان پاوه از جمله سه شهر کوچک نزدیک به پاوه، ۲۱۹ روستای کرمانشاه و حدود ۱۰۰ روستا در لرستان شده بود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: درحال حاضر اکیپ‌های عملیاتی در مناطق مذکور در حال تلاش برای وصل مجدد برق هستند، تعداد زیادی از روستاها برقدار شده‌اند اما وصل برق همه مناطق نیازمند باز شدن راه‌های دسترسی است چرا که برخی از این روستاها در مناطق سخت گذر قرار دارند.

روز گذشته همچنین برق ۲۱۳ روستای کردستان قطع شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته، برق بیشتر این روستاها وصل شد و تا آخر شب گذشته کمتر از ۷۰ روستای بدون برق باقی مانده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار