همزمان با بارش سنگین برف در غرب استان

نجات معلم گرفتار در برف شهرستان چادگان

اصفهان (پانا) - ماجرا به یک روز سرد برفی در منطقه چنارود شهرستان چادگان باز می‌گردد؛ جایی که رحیمی معلم روستای باغ‌‌ناظر این منطقه صبح از سمت فریدون‌شهر برای تدریس روزانه به دانش‌آموزان خود از محور تهلگی به باغ‌ناظر که محور اتصال دو شهرستان چادگان و فریدون‌شهر است، عازم محل کار خود می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نجات معلم گرفتار در برف شهرستان چادگان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، ماجرا به یک روز سرد برفی در منطقه چنارود شهرستان چادگان باز می‌گردد؛ جایی که رحیمی معلم روستای باغ‌‌ناظر این منطقه صبح از سمت فریدون‌شهر برای تدریس روزانه به دانش‌آموزان خود از محور تهلگی به باغ‌ناظر که محور اتصال دو شهرستان چادگان و فریدون‌شهر است، عازم محل کار خود می‌شود.

شرایط این روزهای چنارود اما به دلیل بارش‌های روزهای گذشته مساعد نیست؛ بارش سنگین برف و لغرنده بودن جاده از یک سو و وزش باد شدید و بادروبه و مسدود شدن جاده از سوی دیگر، شرایط را برای معلمانی که در این منطقه مشغول به تدریس هستند، سخت کرده است.

صبح روز دوشنبه 27 دی ماه 1400 رحیمی که در مسیر تهلگی به باغ‌ناظر در حال حرکت بود، در مسیر به علت بوران شدید و مسدود بودن مسیر از جاده خارج شد و ادامه مسیر نیز برای وی عملاً امکان‌پذیر نبود که سرانجام با امداد راهداران نجات پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار