معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به پانا اعلام کرد؛

تدوین طرح‌هایی برای شناسایی دانش‌آموزان بدون شناسنامه

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تدوین طرح‌هایی برای شناسایی دانش‌آموزان بدون شناسنامه خبر داد و گفت هنوز برخی افراد در برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد و قم به دلایلی شناسنامه ندارند که دغدغه بزرگی است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تدوین طرح‌هایی برای شناسایی دانش‌آموزان بدون شناسنامه

انسیه خزعلی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن برگزار شد در پاسخ به سوال پانا مبنی بر اقدامات معاونت زنان برای شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های مناطق محروم که دارای شناسنامه نیستند، اظهار کرد: هنوز برخی افراد در برخی استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد و قم به دلایلی شناسنامه ندارند که دغدغه بزرگی است و باعث می‌شود بسیاری از تحصیل و مسایل بهداشتی محروم بمانند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری افزود:‌ در برخی شهرها فعالیت‌هایی برای حل مشکل دانش‌آموزانی که شناسنامه ندارند از سوی خیریه‌ها انجام شده که رسمیت ندارد و ما در معاونت با خیلی از این افراد نشست برگزار کردیم و دیدار داشتیم. طرح‌هایی در دست اقدام داریم که امیدواریم به تصویب برسد تا این دانش‌آموزان شناسایی و کُددار شوند و بتوانند از خدماتی که در جامعه داده می‌شود، بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار