در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان عنوان شد:

تربیت انسان مسئولیت‌پذیر از مهمترین وظایف سازمان دانش‌آموزی است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت تربیت انسان مسئولیت‌پذیر از مهمترین وظایف سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت انسان مسئولیت‌پذیر از مهمترین وظایف سازمان دانش‌آموزی است

محمود همت در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فصل زمستان اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی تربیت انسانی مسئولیت پذیر ،میهن دوست همراه با فعالیت های اخلاقی است.
وی در ادامه درباره ساز و کار تشکیل مجلس شوراهای دانش اموزی توضیحاتی داد و گفت: این فرآیند از شوراهای دانش آموزی مدارس آغاز شده و در نهایت به انتخابات مجلس کشوری خاتمه پیدا می کند.
وی خاطر نشان کرد: خبرگزاری پانا تنها خبرگزاری است که علاوه بر تهیه خبر، به دانش آموزان آموزش خبرنگاری می دهد و در همین راستا سازمان دانش آموزی استان در سال گذشته بیش از 200 نفر خبرنگار تربیت کرده است و امسال هم در جهت هدف اصلی ما "هر مدرسه یک خبر نگار" گام برداشته ایم.
مدیر سازمان دانش اموزی استان به موضوع اکران فیلم مرد نقره اشاره کرد و گفت: با هدف توجه به هویت ایرانی، اسلامی و میهن دوستی و داشتن نکات تربیتی فراوان و هم سو بودن با اهداف درسی کشور این اثر ارزشمند با قیمت نیم بها برای دانش آموزان سراسر کشور پخش می‌شود.
وی تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف و فضیلت های سند تحول پیشتازان برنامه های مختلفی اجرا می شود که یکی از آن ها مانور بزرگ یاوران انقلاب است که به صورت محوری در شهرستان ها و مناطقی که اعلام آمادگی کنند برگزار خواهد شد.
همت در ادامه به مبحث تربیت مربیان و برگزاری دوره های آموزشی مربیان کاردان، ارشد و خبره اشاره وخاطر نشان کرد: با توجه به بازمهندسی تشکیلات برگزاری این دوره ها جهت آگاهی بخشی از تغییرات صورت گرفته، بسیار ضرورت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار