واگذاری انتخاب هیات مدیره اتوبوسرانی به شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خواستار انتخاب هیات مدیره اتوبوسرانی از سوی شهرداری تهران شد و گفت نباید برای شورای شهر هزینه ایجاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری انتخاب هیات مدیره اتوبوسرانی به شهرداری تهران

محمد آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در چهل و یکمین جلسه این شورا در ادامه دستور جلسه برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران گفت: ما در شرکت اتوبوس رانی از سال 84 تا کنون یعنی بیش از 16 سال، شاهد یک روند ثابت مدیریتی بودیم که به نظر می رسد دلیل قانع کننده ای برای تغییر این رویه وجود ندارد.

وی ادامه داد: چون قبلا طرح انتخاب هیات مدیره شرکت اتوبوس رانی در شورا مورد بحث و بررسی قرار نگرفته هم اکنون این سوال وجود دارد که چرا باید این تغییر صورت گیرد؟

آخوندی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولیت اجرایی شرکت واحد اتوبوس رانی مانند سایر بخش ها بر عهده شهرداری است و نهایتا شورا بر فعالیت آن نظارت دارد، بیان داشت: پیشنهاد شهرداری این است که شورا، هیات مدیره اتوبوس رانی را تایید کند ولی چرا ما باید زیر بار این موضوع برویم که اگر اتفاقی در این حوزه بیافتد، بگویند که شورا هیات مدیره را انتخاب کرده است.

وی بیان داشت: ما کل تهران را به شهردار سپردیم پس به نظر می رسد تا هیات مدیره اتوبوس‌رانی را نیز به شهرداری بسپاریم و در ادامه نظارت کامل بر عملکرد این شرکت داشته باشیم. نباید برای شورا هزینه‌تراشی کنیم تا هر اتفاق کوچک در این شرکت برای شورا مشکل‌ساز شود. پیشنهاد من این است که روند گذشته را تغییر ندهیم چرا که این تغییر می‌تواند پیام‌های غیر واقعی را در مورد رابطه شهرداری و شورای شهر به بیرون مخابره کند که این موضوع به صلاح نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار