مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

سیلاب مسیر دلگان- زهکلوت را مسدود کرد

زاهدان (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت با توجه به بارندگی‌های اخیر و سیلاب ناشی از کرمان در مسیرهای ارتباطی استان تنها مسیر دلگان به زهکلوت مسدود است و تیم‌های امدادی برای بازگشایی این مسیر در حال فعالیت هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سیلاب مسیر دلگان- زهکلوت را مسدود کرد

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی اظهار کرد: مسیر دلگان به زهکلوت که در اثر سیلاب و بارندگی‌ بسته شده با فعالیت تیم‌های امدادی در چند ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.
وی افزود: در مسیر بزمان به بم نیز به دلیل سیلاب و بارندگی‌ها یک پل عبوری دچار مشکل شده و این راه نیز مسدود بوده و عبورو مرور از این مسیر اتفاق نمی‌افتد تا استان کرمان اعلام کند این مسیر باز است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی و فرعی استان باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین وضعیت ارتباطات و برق در تمام سیستان و بلوچستان پایدار و متناسب است و در این زمینه شاهد مشکل خاص و مهمی در مناطق روستایی و شهری نیستیم.
شهرکی تصریح کرد: کمک‌رسانی و امدادرسانی‌ها توسط مجموعه هلال احمر سیستان و بلوچستان و تمامی دستگاه‌ها همچنان در حال انجام و در این زمینه نیز مشکلی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار