آموزش و پرورش ریشه و بنیان حرکت به سمت رشد نظام و انقلاب است

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت در هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش یادداشتی کوتاه را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ریشه و بنیان حرکت به سمت رشد نظام و انقلاب است

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، صادق ستاری فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت، در هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش یادداشتی کوتاه را منتشر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

در ایامی هستیم که هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است. افق‌های رو به آینده و کشف و تجلی توانمندی فرزندان انقلاب اسلامی میسر نخواهد شد مگر با مشارکت و اهتمام همه جانبه مردم، مسئولان، دست‌اندرکاران و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موضوع مهم خرد جمعی در امر مقدس تعلیم و تربیت کودکان که به خوبی در سند تحول بنیادین تبیین گشته است.

آموزش و پرورش با نقشی بی‌بدیل در ساختار پیشرفت کشور، به عنوان ریشه و بنیان حرکت به سمت و سوی رشد، و ترقی نظام و انقلاب محسوب شده که همواره بی‌نیاز از امر مشارکت نیست و تلاش و همراهی با آن برای استفاده از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، امری ضروری است. هم‌اندیشی و کمک گرفتن از همه ظرفیت‌های فکری، جدای از هر چیز، احتمال بروز خطا در تصمیم‌گیری را کاهش می‌دهد و زمینه‌ساز تبلور افکار و اندیشه‌ها است که نقش مهمی در برنامه‌های ارتقاء اجتماعی- اقتصادی، فرهنگی و ورزشی را ایفا می‌کند.

معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز در این مبحث همواره از چنین ظرفیت‌هایی بهره برده و برای برنامه‌ریزی طرح‌ها، برنامه‌ها و اجرای هر چه بهتر آنان نیازمند مشارکت عوامل سهیم و موثر از جمله خانواده‌ها و نهادهای فرهنگی، اندیشمندان، پیشکسوتان حوزه ورزش و سلامت و همراهی اجتماعی است که به عنوان امری ضروری به آن می‌نگرد تا به آرمان‌های جامعه اسلامی و سند تحول بنیادین دست پیدا کند؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند :«آموزش و پرورش جزء آن بخش‌هایی است که جز با کمک و همیاری و دلسوزی مردم نمی‌تواند اداره شود.»

در ایام هفته گرامیداشت تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش ضمن پاسداشت زحمات و تبریک به عزیزان و تلاشگران شوراهای آموزش و پرورش، از تلاش و اقدامات با خلوص ایشان در راستای رشد و ارتقاء مبحث ریشه‌ای سلامت، ورزش و تندرستی دانش‌آموزان کشور قدردانی نموده و آرزو دارم تا با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی و بسیج فرهیختگان و صاحب نظران موفقیت‌های بیشتری را با شوراهای آموزش و پرورش نصیب سلامت و تندرستی فرزندان ایران اسلامی کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار