ادامه تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - سرمای هوا و بارش برف و کولاک مدارس برخی مناطق آذربایجان‌شرقی را امروز هم به تعطیلی کشاند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ادامه تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان‌شرقی

به علت بارش برف کولاک و برودت شدید هوا مدارس بعضی مناطق در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ به فعالیت خود به صورت مجازی ادامه می دهند.

در ملکان، کندوان، ترکمانچای و تیکمه داش، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود. در هشترود و اهر، مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر باز خواهند شد. در چاراویماق، مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و در مدارس شهری، استثنایی و پیش دبستانی در شیفت صبح تعطیل و بقیه پایه های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. در هریس، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و بقیه پایه های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. در بناب، همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود. در کلیبر، همه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. در مرند و بستان آباد، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد. در ورزقان، همه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد. در عجب شیر،
کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است. در آذرشهر و گوگان
مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد. در اسکو و شهر جدید سهند، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود. در میانه، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود. در هوراند، کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

لازم به ذکر است آموزش‌ها تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد؛ تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار