رییس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی شد

قم(پانا)- طی مراسمی با حضور معاون دانشگاه پیام نور کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین رجب اکبرزاده به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس جدید دانشگاه پیام نور قم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان قم امروز با حضور محمد جمال زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های دانشگاه پیام نور در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

جمال‌زاده در این مراسم اظهار کرد: باید از ظرفیت دانشگاه برای رفع مشکلات جامعه و ارائه راهکار برای برطرف کردن کمبودها به ویژه آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.

وی افزود: استان قم دارای ظرفیت های بالایی است که از جمله آن ها می‌توان به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد بنابراین با استفاده از این ظرفیت‌ها می توان در الگوسازی و تربیت نقش‌های موفقی را ایفا کرد.

جمال زاده با اشاره به تغییر رئیس دانشگاه پیام نور استان قم بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین اکبرزاده ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان قم از بدنه دانشگاه و دارای رزومه مطلوب است و سابقه مناسبی را از مسئولیت‌های قبلی خود به جای گذاشته است.

معاون دانشگاه پیام نور، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات محمد علی حسینی رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان قم، با اهدای حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، حجت ‌الاسلام والمسلمین رجب اکبرزاده را به عنوان رئیس جدید این دانشگاه در استان قم معرفی کرد.

اکبرزاده پیش از این در سمت‌های ریاست دانشگاه پیام نور استان، معاون استان، ریاست مرکز و واحد، مدیرگروه معارف اسلامی و غیره مسئولیت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار