مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

جشنواره خوارزمی نمونه بارز تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

فیروزکوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه تاکید کرد جشنواره خوارزمی نمونه بارز تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی نمونه بارز تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرستان فیروزکوه، جلسه توجیهی جشنواره نوجوان خوارزمی آموزش و پرورش فیروزکوه با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون آموزشی، کارشناس آموزشی متوسطه و مدیران و معاونان آموزشی مدارس متوسطه شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در این جلسه گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی نمونه بارز تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، این جشنواره علم و دانش را ماندگار و اثرگذار می‌کند.

وی یادآور شد: از اقدامات بسیار خوبی که آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین، کیفیت‌بخشی به مسائل آموزشی و توجه به عدالت آموزشی براساس چارچوب برنامه درس ملی انجام می‌دهد برگزاری چنین جشنواره‌هایی است که ساحت‌های سند تحول از جمله کار گروهی، علمی و پژوهشی، تقویت روحیه شجاعت و اعتماد به‌ نفس را به دانش‌آموز منتقل کرده و او را برای زندگی بهتر آماده می‌کند.

سیر تصریح کرد: هدف اصلی جشنواره خوارزمی بسترسازی مناسب به منظور خلاقیت، نوآوری و استعدادهای نهفته دانش‌آموزان است.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: در راستای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این جشنواره در مدارس دو سیاست مدنظر و در دستور کار آموزش و پرورش فیروزکوه قرار دارد. فراگیری جشنواره به گونه‌ای که تمامی دانش‌آموزان در این رقابت مشارکت کنند. کیفیت‌بخشی و تنوع‌بخشی به این رقابت علمی در حوزه‌های تجربی و انسانی و...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار