همایش تئاتر دانش‌آموزی همگام با دانش نوین در کهریزک

کهریزک(پانا) - کارگاه آموزشی تئاتر درسی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه کهریزک با هدف آموزش و هم‌افزایی آموزگاران، معاونین ومربیان پرورشی در راستای آموزش اصول اولیه تئاتر نوین دانش‌آموزی مدارس در کانون فاطمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش تئاتر دانش‌آموزی همگام با دانش نوین در کهریزک

کارگاه آموزشی تئاتر درسی در منطقه کهریزک با تلاش حوزه پرورشی این منطقه در کانون فاطمیه باقرشهر با حضور زهرا بی‌پروای‌گلفزانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و مهسا سیاه‌منصور کارشناس فرهنگی آموزش و پرورش منطقه کهریزک برگزار شد.

در این برنامه سیاه‌منصور گفت: بعد از دریافت فراخوان اولین جشنواره تئاتر درسی بر خود لازم دانستیم که آموزگاران، معاونین و مربیان پرورشی منطقه را در زمینه تخصصی کردن مبحث تئاتر و نمایش در سطح مدارس آموزش داده و در این راستا حضور مدرس و برگزاری همایش آموزشی گام بسیار موثری بوده است.

در ادامه زهرا بی‌پروای‌گلفزانی گفت: شیوه‌های نمایشی به دلایل متعدد آنچنان که باید و شاید در مدارس بکار گرفته نشده دلیل این امر ضعف‌های زیرساختی است و همچنان که فقدان بهره‌گیری اصولی و کارشناسی از شیوه‌های نمایشی دلایل متنوعی دارد؛ برای بهبود این وضع نیز اتخاذ راه‌حل‌های گوناگون به موازات هم پیشنهاد می‌شود تا اندکی سهم تئاتر در آموزش و پرورش ارتقا یابد.

او بیان کرد: طی بخشنامه‌ای که به تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی منطقه کهریزک داشتیم از آنها خواسته شد تا نماینده‌ای را به عنوان رابط به واحد فرهنگی اداره معرفی نمایند تا در این کارگاه‌ها شرکت داشته و بعد از آموزش در مدارس خود بکارگیری شوند.

گلفزانی گفت: علاوه برجشنواره کشوری فعالیت‌های تئاتری مدارس در سطح منطقه نیز مورد داوری قرار خواهد گرفت.

در پایان به رسم یاد بود به آثار برتر مدارس در این زمینه هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار