رئیس شورای عالی استان‌ها خواستار شد؛

نامگذاری یکی از معابر هر شهرستان به نام «غزه»

تهران (پانا) - رئیس شورای عالی استان‌ها همزمان با فرارسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، پیشنهاد داد تا یکی از معابر و خیابان‌های هر شهرستان در استان‌های کشور به نام «غزه» نامگذاری شود.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری یکی از معابر هر شهرستان به نام «غزه»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری، رییس شورای عالی استانها در نامه به روسای شوراهای استان سراسر کشور خواستار شد همزمان با فرا رسیدن سالروز مقاومت مردم ستمدیده غزه، یکی از معابر و خیابان های هر شهرستان در استان های کشور به نام " غزه " نامگذاری شود.

در این نامه آمده است:با توجه به اینکه 29 دی ماه «روز غزه» نماد مقاومت ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین یادآور کشتار بی سابقه کودکان معصوم و جنایت های فجیع تاریخ معاصر بشریت به دست رژیم منحوس، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

سکوت در برابر نادیده گرفتن حقوق انسانی و کرامت های پایمال شده ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیست، وجدان و فطرت پاک نهاد و دیدگان بینای مردم آزادی خواه جهان را بر نمی تابد.

بنابراین پیشنهاد می گردد با سرلوحه قرار دادن ذات حقیقت طلب و سلطه ستیز خویش اقدام به نامگذاری یکی از خیابان ها، معابر و ... هر شهرستان در استان های کشور به نام "غزه" باشیم تا همزمان با فرارسیدن ۲۹ دی ماه «روز غزه» صدای رسای زنان و مردان آواره و مردم بی پناه غزه باشیم.

به امید نابودی و رخت بر بستن رژیم غاصب صهیونیست از خاورمیانه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار