مدیر آموزش و پرورش ملارد در اختتامیه استانی جشنواره فرهنگی هنری علمدار:

راز محبوبیت شهیدسلیمانی، مردمی‌بودن و فداکاری است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار، تواضع و مردمی‌بودن شهیدسلیمانی را عامل محبوبیت او و ازخودگذشتگی شهید را عامل آرامش و امنیت کشورهای اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
راز محبوبیت شهیدسلیمانی، مردمی‌بودن و فداکاری است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار در فرهنگسرای بعثت، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره و حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در این عرصه، به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: عاملی که باعث محبوبیت وی در میام مردم ایران و کشورهای اسلامی شد، مردمی بودن و تواضع او است که بزرگترین تشییع پیکر بعد از رحلت امام خمینی را رقم زد.

وی ادامه داد: اهل خدا بودن، ارتباط معنوی خاص با پرودگار و ارادت خاص به اهل بیت(ع)، از ویژگی‌های معنوی بارز او بود، آسایش و جان خود را در راه آرامش مردم ایران و دیگر کشورهای مسلمان فدا کرد و محبوبیتی بی‌نظیر را در بین مردم از کودک تا کهنسال رقم زد.

رضایی‌فر افزود: هویت نهضت‌های آزادی‌بخش و مقاومت بوسیله شهید سلیمانی تقویت شد و جشنواره فرهنگی هنری علمدار نیز با هدف گرامیداشت این شهید، موضوعاتی چون برخوردشهید سلیمانی با نوجوانان، اخلاص در عمل، شجاعت و مقاومت، راز محبوبیت وی، ولایت‌مداری و مردم‌دوستی را در بر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی خوب رو، امام جمعه صفادشت نیز ضمن قدردانی از برگزاری مراسم‌های فرهنگی هنری و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، بر مطالعه وصیت‌نامه شهید سلیمانی تأکید کرد و افزود: در عصر فعلی مطالعه موضوعات مطرح شده در وصیت‌نامه شهید سلیمانی بسیار مفید است، امیدواریم فرهنگیان توجه دانش‌آموزان را به این مهم، جلب کنند.

اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری علمدار در شهرستانهای استان تهران به میزبانی شهرستان ملارد، با ارسال ۱۲۲۴۵ اثر از مناطق ۲۱گانه به دبیرخانه این شهرستان و با افتخارآفرینی ۱۱ دانش‌آموز و یک فرهنگی در سطح کشوری به پایان رسید، همچنین دو دانش‌آموز از میان دانش‌آموزان منتخب کشوری از دانش‌آموزان شهرستان ملارد بوده و 3 منطقه برتر از لحاظ ارسال آثار نسبت به تعداد جمعیت، مناطق چهاردانگه، پیشوا و ملارد انتخاب شدند.
خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار