مدارس 20 منطقه آموزش و پرورش آذریجان‌ غربی در نوبت بعدازظهر تعطیل است

ارومیه (پانا) - رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرروش آذربایجان‌ غربی گفت با توجه به بارش برف برودت هوا، وجود یخبندان و کولاک شدید، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز دوشنبه در نوبت بعد از ظهر نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس 20 منطقه آموزش و پرورش آذریجان‌ غربی در نوبت بعدازظهر تعطیل است

مهدی محمدپور در گفت و گو با پانا افزود: مدارس نواحی یک و دو ارومیه تمامی مدارس شهری و روستایی، انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برداوست تمامی مدارس روز دوشنبه تعطیل است.

وی بیان کرد: آموزش حضوری در شهرستان نقده، شاهین دژ، کشاورز، تکاب، میاندوآب و چهار برج، اشنویه و پیرانشهر، مهاباد، بوکان، خوی و سردشت تمامی مدارس شهری و روستایی در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرروش آذربایجان غربی گفت: در شهرستانهای سلماس و چالدران نیز مقطع ابتدایی شهری و روستایی تعطیل است.

طبق اظهارات محمدپور آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تعطیلی شامل امتحانات نهایی نیست و این آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

از روز شنبه بسیاری از مدارس مناطق 24 گانه اموزشی استان به علت بارش برف و یخبندان تعطیل اعلام شده است. بارش برف در آذربایجان غربی از روز پنجشنبه آغاز شده و ارتفاع آن حتی به 70 سانتیمتر در شهرستانهای سردشت و پیرانشهر و نقاط مرتفع می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار