با حضور معاون وزیر در تالار معلم همدان؛

مدیر‌کل جدید آموزش و پرورش استان همدان معارفه شد

همدان (پانا) - آئین تکریم محمد پورداود و معارفه محمود نقوی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان همدان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در تالار معلم شهر همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر‌کل جدید آموزش و پرورش استان همدان معارفه شد

حمید طریقی‌حسینی، معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان گفت: ما به دنبال کار جهادی هستیم، تحولاتی در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده که قدم اول تحول در انتصابات بوده است. هدف ما در نهایت رساندن ایده‌های تحولی به مدارس است.

وی افزود: اولویت‌های آموزش و پرورش؛ مردمی‌سازی، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای آموزش، مشارکت و نقش‌آفرینی، درنظر گرفتن مناطق روستایی و حاشیه‌ای، دردستور کار قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، جوانگرایی، توجه به شان معلمان و مشارکت نخبگان در آموزش و پرورش است.

طریقی حسینی ادامه داد: به لحاظ شاخص‌های کمی در استان همدان مشکلی وجود ندارد اما باید به شاخص‌های کیفی توجه ویژه شود. امیدواریم با کمک به محمود نقوی مدیرکل جدید آموزش و پرورش به اهداف خود در زمینه آموزش و پرورش برسیم.

در ادامه مراسم حکم مدیریت به محمود نقوی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان از توسط معاون وزیر اهدا شد.

همچنین محمود نقوی، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم گفت: فرهنگیان در ۴۰ سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش تلاش کردند اما به جایگاهی که باید نرسیدند.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش از دغدغه ‌های مهم است، تفکری که برای آموزش و‌ پرورش داریم باید یک تفکر درست باشد. آموزش و پرورش استان همدان ظرفیت‌هایی زیادی برای تحویل نفرات برتر کنکور به جامعه دارد.

نقوی افزود، در ۱۰ روز آینده وضعیت استان را مشخص و اهداف خود را مطرح می‌کنیم و انشاا... با کمک سایر دستگاه ‌های اجرایی سرعت حرکت را افزایش خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار