وزیر کشور: شهدا مظهر همه از خودگذشتگی‌ها و پاکی‌ها هستند

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه شهدا نماد همه خوبی‌ها هستند؛ تصریح کرد راه شهدای عزیز کشور ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: شهدا مظهر همه از خودگذشتگی‌ها و پاکی‌ها هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در محل وزارت کشور با تسلیت سال روز وفات حضرت ام‌البنین (س)، گفت: یاد شهیدان دائما در این مکان پراکنده و وجود نازنین‌شان را برای همیشه خواهیم داشت.

وزیر کشور با بیان اینکه امید است مورد توجه، نظارت، شفاعت و هدایت این شهدای بزرگ قرار گیریم؛ خاطرنشان کرد: این دو شهید والا مقام که در سنین جوانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند؛ با خودشان برکت، نور، صفا و پاکی را به مجموعه وزارت کشور آورده‌اند.

وحیدی در ادامه سخنان خود با اظهار این موضوع که شهدا مظهر همه پاکی‌ها و از خودگذشتگی‌ها هستند؛ اظهار داشت: خدای تبارک و تعالی را شکرگزار هستیم که این توفیق را داد از این پس در محضر این شهدا باشیم و با ادامه دادن راه شهدا با آنها تجدید بیعت کنیم.

وزیر کشور با اشاره به ضرورت تداوم مسیر شهدای عزیز کشور، گفت: سیره و حرکت شهدا، الهام بخش و نجات بخش است و باید با تاسی از این مسیر الهی بتوانیم توسعه و پیشرفت همه جانبه را در کشور رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: همه ما امروز میزبان مهمانانی هستم که خود میزبان واقعی هستند و شهدا ناظر بر اعمال و رفتارمان است و برای همین باید با روحیه مردمی به مسیر خدمت به مردم ادامه دهیم.

امروز با حضور وزیر کشور، امام جمعه موقت تهران و جمعی از خانواده معظم شهدا پیکر پاک دو شهید گمنام در وزارت کشور تشییع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار