معاون هلال‌احمر رباط‌کریم:

برای ارتقای سطح ایمنی لازم‌است عاشقانه قدم برداشته شود

بهارستان‌دو (پانا) - معاون هلال‌احمر رباط‌کریم در دهمین دوره جلسات دادرس دانش‌آموزی گفت برای ارتقای سطح ایمنی و فرهنگسازی در این راستا لازم‌است عاشقانه قدم برداشته شود.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برای ارتقای سطح ایمنی لازم‌است عاشقانه قدم برداشته شود

علی قارداش، معاون هلال‌احمر رباط‌کریم اظهار کرد: در سال گذشته تعلیمات در طرحی مجازی به صورت فیلم آموزش داده شد و دانش‌آموزان پس از گذراندن دوره‌ی ویدیوئی با شرکت در آزمون آنلاین قادر به دریافت مدرک گواهینامه جمعیت‌هلال‌احمر شدند‌ و ناحیه بهارستان‌دو بالاترین آمار در کسب مدارک را داشت.
قارداش با اشاره به دستورالعمل‌های ارسال‌شده افزود: درسال جاری باتوجه به دستورکارها، آموزشات مطابق سال‌های قبل از کرونا حضوری برگزار خواهند شد.
وی تاکید کرد: دانش‌آموزان منتخب پایه‌هشتم در ساعات مشخص ضروری‌است در اختیار مربی جمعیت‌هلال‌احمر قرار بگیرند تا آموزشات لازم نظیر کمک‌های‌ اولیه و فوریت‌های پزشکی برای آنان شرح داده شود و به‌دلیل عدم ارسال دستورکار مسابقات، به احتمال‌قوی آموزشات عملی چادرزنی و اطفاء‌حریق درسال آینده برگزار خواهند شد اما ابهاماتی نیز برای برگزار شدن یا نشدن مسابقات وجود دارد.
معاون هلال‌احمر رباط‌کریم ضمن قدردانی از پیگیری‌ مسئولین بهارستان‌دو خاطرنشان کرد: آغاز جلسات دادرس از بهارستان‌دو بوده و توجه ویژه‌ای نسبت به این ناحیه صورت خواهد گرفت و مربیان هرچه زودتر به مدارس بهارستان‌دو اعزام خواهند شد.

روح‌الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه دو بهارستان نیز با اشاره به مانور زلزله‌ای که چندی پیش اجرا شد، افزود: بحران کرونا در طی دو سال اخیر موجب کاهش فعالیت‌ها در این زمینه شد و حال با بوجود آمدن شرایط لازم‌است که عاشقانه درجهت ارتقای سطح ایمنی قدم برداشته و مانند سال‌های گذشته فرهنگسازی‌ و آموزش از سر گرفته شود.
در ادامه‌ جلسه توضیحات لازم جهت توجیه و رفع سوالات رابطین توسط زهرا زلفی کارشناس سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه بهارستان‌دو داده شد.کانون‌های جمعیت هلال‌احمر با شعار هرخانواده یک امدادگر تشکیل‌ شدند و سعی در افزایش مهارت دانش‌آموزان و فعالان این حوزه دارند.


خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار