پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ شرقی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

جعفر پاشایی به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی آمده است:

" واَمرَهُم شورا بَینَهُم"

مطالعه تاریخچه آموزش و پرورش کشور‌های پیشرفته‌ جهان مبیّن این واقعیت است که دست آوردهای بنیادی و اصلاحات اساسی در زمینه‌ آموزش و پرورش مدیون همکاری صمیمانه و مشارکت همه جانبه دولت با صاحب نظران به منظور ایجاد چارچوب نظری با ملت‌ها بوده است. ایجاد تحول آموزشی و پرورشی در یک پروسه وفاق ملی بین دولت‌ها و صاحب نظران، دانشمندان، علماء، صاحبان حرف، اولیاء و بالاخره همه آحاد ملت اتفاق می‌افتد.

توجه و بهره گیری از حضور نهادها، مدیران، صاحب نظران و معتمدان در تصمیم گیری و تصمیم‌سازی‌های آموزش و پرورش و بهره‌مندی از کلیه‌‌ی منابع و امکانات موجود استانی و منطقه‌ای همراه با خرد جمعی و مشارکت همه جانبه مردم در امر آموزش و پرورش، زمینه را جهت تحقق اهداف و موجبات رشد و بالندگی به ویژه ارتقاء سطح علمی و عملی فرزندان میهن اسلامی‌مان فراهم می‌سازد.

شورای آموزش و پرورش به دنبال ایجاد پیوند بین همه مسئولان و مدیران و نمایندگان و افراد صاحب نظر جهت تصمیم گیری و سیاستگذاری در خصوص آموزش و پرورش است. در این راستا استفاده از تمام ظرفیت‌های برون سازمانی در جهت رفع مشکلات و تنگناهای موجود در آموزش است که می‌توان از آن برای ارتقای خدمت به دانش آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور بهره برد. این مهم در پرتو عنایات الهی و حضور آگاهانه و داوطلبانه تمامی عوامل مؤثر، به ویژه فرهنگیان محقق می‌شود.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت هفته شوراهای آموزش و پرورش، یقین دارم در سایه نگاه همه جانبه، خرد جمعی، مشارکت مردم و احساس مسئولیت جدی همه دستگاه‌ها در ارتباط با تأمین نیازهای آموزش و پرورش، بیش از پیش خواهیم توانست در توسعه زیرساخت‌های مؤثر باشیم و قطع به یقین این مشارکت‌ها، پله‌های ترقی میهن عزیزمان به سوی توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار