مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز: 

سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند

تبریز(پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز اعلام کرد سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند و تصمیمات خوبی برای بهداشت، تغذیه و نگهداری سگ‌های تبریز گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سگ‌های تبریز بلاصاحب نیستند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، یونس فاتح با اعلام این خبر افزود: تصمیمات خوبی برای سگ‌های تبریز گرفته شده است و در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی در این مورد به گوش شهروندان فهیم تبریزی خواهد رسید.

فاتح افزود: سگ های تبریز بلاصاحب نیستند و شهرداری های مناطق و شهرداری کلانشهر تبریز به نوعی صاحبان معنوی این سگ ها هستند و چاره اندیشی در مورد نحوه زندگی آنها بر عهده شهرداری کلانشهر تبریز و مناطق ده گانه است.

وی گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه برای بهداشت، تغذیه و نگهداری سگ های تبریز گرفته شده است که شهروندان فهیم تبریزی در آینده نه چندان دور از این تصمیمات باخبر شده و به حول و قوه الهی خوشحال خواهند شد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور تشکل های مردم نهاد، دامپزشکان و مسئولین شهری برگزار شد تصمیماتی در مورد نحوه زندگی گیری، عقیم سازی، تغذیه و بهداشت سگ های تبریز گرفته شد که به این زودی خبر آن منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار