استاندار گیلان رئیس ستاد برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی جام خزر شد

رشت (پانا) - اسدالله عباسی استاندار گیلان به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی جام خزر منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان رئیس ستاد برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی جام خزر شد

به گزارش ایرنا، رئیس هیات شطرنج استان گیلان در رشت اظهار کرد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، طی حکمی استاندار گیلان را به عنوان رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج گرامیداشت دهه فجر جام خزر انتخاب کرد و این حکم توسط حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج به استاندار گیلان تقدیم شد.

حسین میربلوک افزود: با توجه به انتصاب اسدالله عباسی به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات شطرنج بین‌المللی جام خزر، امیدواریم که این دوره از مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود.

وی ادامه داد: نوزدهمین دوره رقابت‌های شطرنج بین‌المللی جام خزر، اواخر بهمن ماه سال جاری با حضور زبده‌ترین شطرنج بازان داخلی و چند کشور خارجی، به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات شطرنج استان گیلان خاطرنشان کرد: در صددیم تا با دعوت از برترین شطرنج بازان داخلی و همچنین حضور شطرنج بازان برتر جهان از کشورهای صاحب سبک این رشته، نوزدهمین دوره این مسابقات در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود.

رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر هر سال در ایام دهه فجر با حضور شطرنج بازان ملی پوش ایران و شطرنج بازان چند کشور خارجی به میزبانی گیلان برگزار می‌شود که این مسابقات سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و ۲ سال گذشته نیز با عنوان جام کاسپین برگزار شده بود.

در چند دوره این رقابتها شطرنج بازان ایرانی عنوان قهرمانی را کسب کردند که می‌توان به احسان قائم مقامی، همایون توفیقی و پرهام مقصودلو اشاره کرد و همچنین در چند دوره نیز شطرنج بازان سایر کشورها مقام قهرمانی این مسابقات را تصاحب کردند که می‌توان به فرانس برکس از مجارستان و مصراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان اشاره کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار