روایت معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می‌رساند

قزوین (پانا) - یک معلم دلسوز اهل قزوین به عشق ٣ دانش‌آموز خود هر روز به دل خطر می‌زند تا برای آموزش و تدریس خود را به دانش‌آموزان برساند و علاوه بر خواندن و نوشتن درس ایثار و از خودگذشتگی را به آن‌ها بیاموزد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
روایت معلمی که با گذشتن از رودخانه خود را به کلاس درس می‌رساند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه الموت غربی، مهدی بخشی مدیر، آموزگار دبستان شهید سعادتی بخش الموت غربی رازمیان است که هر روز ۱۳۰ کیلومتر راه را از قزوین رفت و آمد می‌کند. حتی در هوای بارانی به خاطر اینکه سر وقت به مدرسه برسد از آب سرد شاهرود عبور می‌کند تا سر کلاس درس حاضر شود.

معلم دلسوز به عشق ٣ دانش‌آموز هر روز به دل خطر می‌زند تا برای آموزش و تدریس خود را به دانش‌آموزان برساند و علاوه بر خواندن و نوشتن درس ایثار و از خودگذشتگی را به آن‌ها بیاموزد.

گفتنی است این معلم که ۱۱ سال سابقه دارد سال گذشته در فصل بهار وقتی برای تدریس به دانش‌آموزانش از این رودخانه پر خطر می‌گذشت، آب او را با خودش یک کیلومتر می‌برد، اما با وجود شرایط سخت این معلم جهادگر امسال هم با داشتن امکان انتقالی به شهر با از خود گذشتگی برای اینکه در روند آموزش به دانش آموزانش وقفه ایجاد نشود سختی راه را به جان می‌خرد و هر روز از این مسیر رفت و آمد می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار