بیش از ۴۲ هزارنفر در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان ثبت نام کردند

گلستان (پانا) - مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از ثبت‌نام بیش از ۴۲ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۴۲ هزارنفر در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان ثبت نام کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداری گلستان؛ حسین محبوبی درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: تاکنون 42 هزار و 209 متقاضی در استان گلستان تا پایان مهلت ثبت‌نام مرحله نخست در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

وی درباره جزئیات آمار ثبت‌نام‌کنندگان اظهار کرد: تا پایان مهلت ثبت‌نام مرحله اول در شهر گرگان 16441، در شهر مینودشت 4654، در شهر آق‌‎قلا 2871، در شهر آزادشهر 2398 نفر در سامانه نهضت ملی نام‌نویسی کرده‌اند.

محبوبی با اشاره به این که نتایج اولیه استعلامات از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود توضیح داد: به زودی نتیجه پالایش اولیه ثبت نام متقاضی اعلام می شود و در سامانه نهضت ملی مسکن قابل مشاهده خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: تعداد متقاضیان حائز شرایط تاکنون 19940 نفر بوده که با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می‌کند.

محبوبی ضمن اشاره به ثبت‌نام کنندگانی که به دلایل مختلف درخواست آنها رد شده است، اظهار کرد: درخواست تعدادی از این ثبت‌نام کنندگان به علت وجود سابقه مالکیت و تعدادی نیز بابت وجود سابقه بانکی رد شده که امکان اعتراض متقاضیان به نتیجه پالایش در مهلت تعیین شده در سامانه فراهم شده است.

محبوبی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام برای همه متقاضیان به غیر از مردان مجرد بالای 23 سال سن، 15 دی به پایان رسیده است، گفت: امروز، 20 دی ماه سامانه نهضت ملی مسکن برای مردان مجرد بالای 23 سال باز می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: ثبت‌نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در شهرهایی که باز شده انجام می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در شهرهای دیگری که تامین زمین در حال انجام است به زودی ثبت‌نام انجام بشود که جزییات آن به محض فراهم شدن شرایط، اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار