بحری‌زاده در جلسه بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی سازمان دانش‌آموزی در اصفهان:

بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در راستای اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است

اصفهان (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور گفت بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در راستای اجرای سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در راستای اجرای سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب  است

اسماعیل بحری زاده در جلسه بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در استان اصفهان ضمن تاکید و اشاره به فعالیت ها و تحولات سازمان دانش آموزی اظهار کرد: در خدمت شما عزیزان هستیم برای تبیین تغیرات و بازمهندسی تشکیلات زیرا که شما بزرگواران هستید که وظیفه اجرای این تغییرات و حیات تشکیلات را دارید.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی ادامه داد: اولین دلیل و فلسفه این بازمهندسی این است که به طور طبیعی تمامی سازمان ها و ارگان ها در بازه های زمانی مشخص باید به‌روزرسانی و بازمهندسی داشته باشند و سازمان برای پویا و پیشرو ماندن باید خود را با شرایط تطبیق دهد، به همین دلیل بعد از گذشت ۲۲ سال از تاسیس این سازمان به بازمهندسی و تغییر در اساس این سازمان نیاز بود.

وی افزود: یک تشکل برای ادامه حرکت نیاز به موتور پیشران و محرک دارد وگرنه می ایستد. همینطور اجرای اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب جزو ضروریات است و باید فعالیت های سازمان با آنها منطبق می‌شد، بنابراین دلیل دیگر ما برای بازمهندسی، همسوسازی فعالیت های سازمان با اسناد بالادستی بوده که ابلاغ شده است.

بحری زاده بیان کرد: علاوه بر تشکیلات پیشتازان فعالیت های خبرگزاری پانا و مجالس دانش آموزی نیز مورد باز طراحی قرار گرفته و در حال حاضر سازمان همسو با اسناد بالادستی راهبردی و سیاستی مسیر رشد و تعالی خود را با قدرت و فوت و با استقبال چشمگیر دانش آموزان و مربیان با انگیزه طی می کند.

خبرنگار: حسن تقیان، سام صالحی، فاطمه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار