مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

در انجام مسئولیت ها با اشراف کامل و دقت حداکثری عمل شود

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین، با اشاره به اشکالات مبنایی که در اجرای برنامه‌های آموزشی وجود دارد، گفت برای تسهیل روند انجام ماموریت‌ها، موانع با نوآوری و خلاقیت‌های فردی باید رفع شوند تا برنامه ها بصورت منطقی و معقول انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
در انجام مسئولیت ها با اشراف کامل و دقت حداکثری عمل شود

جلسه هماهنگی و هم اندیشی همکاران مناطق و نواحی 14گانه استان قزوین، چهارشنبه پانزدهم دی ماه با حضور حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و نجم‌الدین فلاح شکراوی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اشکالات مبنایی که وجود دارد گفت: برای تسهیل روند انجام ماموریت ها نیازمند رفع موانع با نوآوری و خلاقیت های فردی هستیم تا برنامه ها بصورت منطقی و معقول انجام شود.

وی به اشراف کامل بر مسائل تحت مسئولیت اشاره کرد و گفت: در استان هزار و ۸۱۵ واحد آموزشی داریم که وظیفه هماهنگی های آنها برعهده ماست و باید موجبات وحدت رویه برای انجام درستی ماموریت های محوله صورت گیرد.

وی اظهار کرد: باید با حس وظیفه شناسی بیشتر در فرایند امور مورد نیاز و دقت حداکثری منابع انسانی برای انجام درست کارها برنامه ریزی شود.

اصغری گفت: امروز در سازمان دهی ها باید به تعامل سازنده با مدارس توجه شود، تا با درایت مدیران نواحی و مناطق از زمان برای بهره‌مندی بهتر انجام مسئولیت ها به خوبی استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار