از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری صورت گرفت

اهدای ۵۰۰۰ بسته کمک آموزشی در حوزه جغرافیایی تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

امیدیه (پانا)- آیین توزیع ۵۰۰۰بسته‌های آموزشی، حمایتی به دانش آموزان کم برخوردار در حوزه جغرافیایی تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور مدیر عامل شرکت نفت آغاجاری، فرماندار، امام جمعه مدیران و مسئولان نفت، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان در باشگاه بولینگ نفت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۵۰۰۰  بسته کمک آموزشی در حوزه جغرافیایی تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

صبح امروز آیین اهدای ۵ هزار بسته کمک آموزشی در حوزه جغرافیایی تحت پوشش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و شهرهای امیدیه، آغاجاری، رامشیر، بهمئی و بخش‌های زیدون( بهبهان) و ابوالفارس( رامهرمز) با حضور فرماندار، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مدیران و مسئولان نفت امام جمعه شهرستان امیدیه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان در باشگاه بولینگ نفت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در ابتدای این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش بسیار اساسی در آموزش دانش‌آموزان، تعلیم و تربیت آنها دارد، و در راستای توسعه عدالت آموزشی این بسته ها به مناطق کم برخوردار توزیع می شود.

در ادامه فرماندار شهرستان هم ضمن قدردانی از این کمک های خیرخواهانه در امر تعلیم و تربیت و اهمیت عدالت آموزشی در مناطق محروم را تحسین کرد.

در پایان نیز بسته های کمک آموزشی در بین شهرستان های همجوار این حوزه جغرافیایی توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار