در راستای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

نخستین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر گیلان برگزار شد

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت اولین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن برنامه ها و فعالیت های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر گیلان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با تأکید بر برگزاری باشکوه ایام ا... دهه فجر، خاطر نشان کرد: آشنا ساختن دانش آموزان با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی موجب می شود که این نسل، آینده انقلاب را تضمین نمایند.

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش آموزی، گفت: نواختن نمادین زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری فردا، تولید محتوا، برگزاری پویش ها و مسابقات مختلف، طرح لاله های روشن، بازخوانی سرود های انقلابی، راهیان نور مجازی، ساخت کلیپ و نماهنگ های مرتبط با ایام الله دهه فجر و... گوشه ای از اهم فعالیت های مورد نظر این اداره کل می باشد.

وی همچنین در ادامه افزود: تهیه و ارائه محتوای تربیتی جذاب و خلاقانه نقش بسزایی در انتقال مفاهیم و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دارد و لازم است با استفاده از ظرفیت های موجود در این مسیر اقدامات موثری انجام داد.

شایان ذکر است برنامه های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با شروع دهه فجر در تمامی مناطق و شهرستان های استان با شکوه تر از همیشه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار