سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

برگزاری کارگاه‌ آموزشی سرگروه‌های آموزش ابتدایی استان با نومعلمان

رشت (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تبادل تجربه نقش مهمی را در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های حرفه‌ای در آموزگاران ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌ آموزشی سرگروه‌های آموزش ابتدایی استان با نومعلمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، علی حسین زاده با تاکید بر نقش گروه های آموزشی در خصوص توانمندسازی نیروی انسانی، اظهار کرد: توسعه دانش و توانمندسازی معلمان به ویژه آموزگاران جدیدالورود از رسالت های اصلی گروه های آموزشی است.

وی در ادامه افزود: گروه های آموزشی می تواند زمینه مناسبی را جهت ارتقای سطح علمی معلمان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی و گفتمان سازی ایجاد کند.

حسین زاده در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای آموزش نومعلمان گفت: برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری جلسات تبادل اندیشه و دانش افزایی ویژه آموزگاران جدیدالورود و سرگروه های آموزشی ابتدایی، توسط اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی صورت گرفته است.

وی همچنین از برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل اندیشه با سرگروه های آموزشی و نومعلمان در سایر ادارات تابعه استان خبر داد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم و با اصلاح در رویه ها به بهبود و توسعه کیفیت آموزشی کمک کنیم.

شایان ذکر است تاکنون این جلسات در شهرستان آستارا و مناطق کوچصفهان، لشت نشا و عمارلو به منظور تقویت بنیه علمی نومعلمان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار