سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

هم‌اکنون 132 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند

قزوین (پانا) - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد در روز گذشته 40 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هم‌اکنون 132 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، عبدالله دیدبان در خصوص وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهار کرد: با ابتلای 40 بیمار جدید به ویروس کرونا هم اکنون 132 نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت 8 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و تحت درمان قرار دارند.

دیدبان اضافه کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته هیچ بیماری در استان بر اثر کرونا فوت نکرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۳۰ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

وی گفت: تعداد بستری های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای انتشار تاکنون به 45 هزار و 601 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز دو هزار و 678 نفر بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 36 هزار و 720 نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شده اند.

وی اظهار کرد: تاکنون 92.71 درصد جمعیت دانش آموزان استان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای 12 سال در نوبت اول هم به 94.01 درصد رسیده است.

به گفته دیدبان همچنین 82.78 درصد جمعیت بالای 12 سال هر دو نوبت تزریق واکسن خود را انجام داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 971 هزار و 114 دز واکسن در استان تزریق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار