معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد:

تشکیلات پیشتازان راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد عنوان کرد تشکیلات پیشتازان راه مبارزه با آسیب های اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش و زندگی گروهی را ترویج می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات پیشتازان راه مبارزه با  آسیب‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد

سید قدرت موسوی ارشد در جلسه توجیهی بازمهندسی اصول فرآیندهای اجرایی فعالیت های تشکیلات پیشتازان که با حضور مربیان و معاونین پرورشی در شهرستان بویراحمد برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهادت مهم است و آن هدفی که شهادت برای آن واقع شده است مهمتر است، خون امام حسین (ع) مهم بود ولی آن هدفی که امام حسین برای آن خونش را داد یعنی بقای اسلام مهم تر بود.

وی افزود: شهادت شهید سلیمانی مهم است اما آن هدف و راهی که وی برای آن جانش را داد یعنی ولایتمداری، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و حمایت از مظلومان مهمتر است.

موسوی ارشد با اشاره به شعار جدید سازمان دانش آموزی «پیشتازان گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی» گفت: مهمترین هدف سازمان دانش آموزی جامعه پذیری دانش آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی و مهیا کردن تربیت اسلامی است.

وی با اشاره به هدف یادگیری لذت بخش در بحث روانشناسی گفت: یکی از راه های یادگیری لذت بخش این است که یادگیری فقط در سطح کلاس و یا به صورت فردی رخ ندهد بلکه به صورت گروهی و اجتماعی اتفاق بیفتد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد افزود: امروز دیگر رقابت‌های فردی در سازمان های روانشناسی تعلیم و تربیت مطرود شده است، روانشناسان بیشتر به دنبال یادگیری تعاونی هستند که از طریق آن بتوانند بحث جامعه پذیری و تربیت پذیری افراد را تحقق ببخشند.

موسوی ارشد با بیان اینکه ما در جامعه ای قرار داریم که آسیب های فراوانی افراد را تهدید می کند و امروز دانش آموزان در این جامعه مغموم، والدین مضطرب و معلمین افسرده است، اظهار کرد: از مهمترین موضوعات و برنامه های سازمان دانش آموزی برای مبارزه با این آسیب ها، همدلی، همفکری، طراوات، نشاط، دانایی و توانایی است، هر چند متاسفانه این موضوعات تا حدودی در مدارس مغفول مانده است اما تشکیلات پیشتازان یکی از جاهایی که به دانش آموزان راه مبارزه با این مشکلات را آموزش و زندگی گروهی را ترویج می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار