پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام برای شهادت دانش‌آموز بر اثر انفجار مین

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به مناسبت شهادت دانش‌آموز "امیررضا رضایی مجد» پیام تسلیت داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام برای شهادت دانش‌آموز بر اثر انفجار مین

متن پیام امیر مهردادی به این شرح است.

خانواده محترم و معزز رضایی مجد؛

با نهایت تاسف و تأثر، خبر غم انگیز عروج فرزند دلبندتان امیررضا رضایی مجد، دانش آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان نبوت آموزش و پرورش موسیان، که بر اثر انفجار مین‌ به جا مانده از جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد دردی جانکاه بر دل‌ها نشاند.

بی تردید این نوجوان پرپر شده که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری کرده است، هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند است.

اینجانب فقدان این دانش‌آموز عزیز را به خانواده معزا و بازماندگان گرامی و نیز جامعه فرهنگیان آموزش و پرورش موسیان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

لازم به ذکر است امیررضا رضایی مجد از دانش آموزان عشایر کوچ رو بود که همراه با خانواده اش از استان کرمانشاه به منطقه موسیان از توابع شهرستان دهلران کوچ کرده و در مدرسه نبوت آموزش و پرورش موسیان برای پایه سوم ابتدایی ثبت نام کرده بود، اما متاسفانه این دانش آموز در اثر برخورد با مین به جا مانده از جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد و اینچنین دفتر زندگی او برای همیشه بسته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار