مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین:

همایش "دختران حاج قاسم" در قزوین برگزار می‌شود

قزوین(پانا)- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت همایش "دختران حاج قاسم" به مناسبت فرا رسیدن ایام همایش در قزوین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش "دختران حاج قاسم" در قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی محمودی روز شنبه یازدهم دی ماه، در نشست خبری، اظهار داشت: این همایش با اجرای برنامه های محتوایی، مجازی و حضوری سه شنبه این هفته با حضور دختران فعال در انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: همایش "دختران حاج قاسم" به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سردار سلیمانی در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: ایام مبارک دهه بصیرت، فرصت مناسبی است تا بتوان آرمان ها و موضوعات ملی و مذهبی را در بین دانش آموزان نهادینه کرد و این اتحادیه در دهه پیش رو برنامه های متعددی را اجرایی می کند.

این مسئول گفت: در همین راستا با توجه به تقارن دهه بصیرت با ایام شهادت حضرت زهرا (س) انجمن های اسلامی دانش آموزان در هیات های مذهبی مدارس با عنوان انصارالمهدی (عج) با شعار "ذکر یا فاطمه سر بند سلیمانی ها" به اقامه عزاداری خواهند پرداخت.

محمودی اضافه کرد: علاوه بر این برنامه ها با توجه به فرارسیدن این ایام، خیمه های معرفت و قرارگاه های منطقه ای در بین دانش آموزان و اعضای فعال انجمن اجرا خواهد شد که در این زمینه بسته های محتوایی لازم ارسال شده و شبکه مربیان در حال خدمت رسانی هستند.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های این دهه می توان از برگزاری همایش دختران حاج قاسم، برگزاری هیات انصارالمهدی (عج) در منزل شهید سلیمانی به صورت مجازی، برگزاری اردوی سفر به کرمان، روایتگری، خاطره گویی مادران شهدا، تئاتر دختران، مسابقه کتابخوانی از کتاب "از چیزی نمی ترسیدم" و اجرای سرود نام برد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین گفت: امیدواریم برگزاری چنین برنامه هایی در تمام طول سال ادامه داشته باشد تا دانش آموزان در کنار موضوعات تحصیلی خود با آرمان های انقلاب اسلامی هر چه بیشتر آشنا شوند.

خبرنگار:فاطمه پیری لرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار