انهدام باند سارقان مسلح منازل شمال تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 5 سارق مسلح منازل شمال تهران که در کمتر از یک ماه 2 فقره سرقت به ارزش تقریبی50 میلیارد ریال سرقت کرده بودند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان مسلح منازل شمال تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا لطفی بیان کرد: با وقوع 2 فقره سرقت مشابه در محله های زعفرانیه و تجریش به دست آمد، سارقان با استفاده از سلاح گرم پس از تهدید نگهبان ساختمان، اطلاعات اهالی ساختمان را کسب و سرقت ها را انجام داده اند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در هر 2 پرونده متهمان پس از سرقت اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهرات، ساعت و ارزهای خارجی، دست و پای مال باختگان را بسته و به همراه دوربین مداربسته ساختمان از محل گریخته بودند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه اعضای این باند5 نفره در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان به دست آوردند 3 تن از اعضای این باند برای انجام سرقتی به جنوب کشور مسافرت کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی در 2 عملیات منسجم و هماهنگ اعضای این باند در جنوب کشور و تهران دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان 40 قلم از اموال سرقتی کشف شد.

سردار لطفی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را در این 2 فقره سرقت 50 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، در پایان خاطرنشان کرد: هر 5 متهم برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار