انهدام باند خانوادگی قاچاق و توزیع مواد مخدر در پایتخت 

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند خانوادگی توزیع کنندگان مواد افیونی در پایتخت خبر داد و گفت در این عملیات 18کیلو و 450گرم تریاک کشف شد. 

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند خانوادگی قاچاق و توزیع مواد مخدر در پایتخت 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسوند در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر مطلع شدند اعضای یک باند حرفه ای توزیع مواد مخدر به سرکردگی یکی از سوداگران مرگ سابقه دار به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در شهر تهران با شیوه و شگردهای خاص می کنند.
وی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمد که اعضای این باند ، خانواده سوداگر مرگ بوده که بسیار ماهرانه در پوشش مسافرت های خانوادگی به انتقال مواد مخدر به شهر تهران می پردازد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان ادامه یافت تا اینکه مشخص شد متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور تهیه و با یک دستگاه خودرو سواری در حال عزیمت به سمت تهران هستند.
این مقام انتطامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم و همدستانش آغاز شد.
وی اظهار داشت: ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروی مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران درنهایت شب گذشته ماموران موفق شدند در اقدامی هوشمندانه خودرو متهمن را در اتوبان "تهران - قم" متوقف و راننده و 2 سرنسین آن را دستگیر کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد:در بازرسی از خودرو مقدار 18کیلو و 450گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد و متهمان نیز پس از دستگیری و اعتراف به جرم اتکابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار