مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج عنوان کرد:

ملت با بصیرت و آگاهی وارد صحنه شدند

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳کرج عنوان کرد هر زمان که مردم با بصیرت و آگاهی وارد صحنه شدند تمام نقشه های شوم دشمنان برچیده شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ملت با بصیرت و آگاهی وارد صحنه شدند

ابراهیم فلاح نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٣ کرج به مناسبت گرامیداشت ۹دی، در وبینار همایش بصیرتی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان گفت: ۹ دی با ۱۳ دی سالروز شهادت شهید سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

وی افزود: بصیرت یک نوع دانایی، آگاهی و شناخت به همراه ایمان و باور است. بصیرت است که باعث رشد، زنده ماندن و حرکت می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اضافه کرد: در تمام مقاطع انقلاب اسلامی هر زمان که مردم ما با بصیرت و آگاهی، باور و ایمان قوی وارد صحنه شدند تمام نقشه های شوم دشمنان ما عملی نشده است.

علی قربانی مسئول بسیج اقشار سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در ادامه این مراسم گفت: ما امروز شهید سلیمانی را بعد از شهادت وی که بیشتر ابعاد وجودی ایشان برای ما شناخته شد، می شناسیم.

وی در پایان افزود: سراسر رفتار شهید سلیمانی، شهادتشان و وصیتنامه وی برای همه ما یک چراغ راهنما است، بنابراین بصیرتی که سردار داشتند ناشی از مکتب نبوی و علوی و فاطمی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار