سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی وزیر آموزش ‌و پرورش «احمد محمودزاده»، «سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی منصوب شد

متن حکم یوسف نوری، به شرح زیر است:

جناب آقای احمد محمودزاده

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی» منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همسویی با برنامه های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته، اعضای شورای آموزشو پرورش، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان وزارت و شوراهای هماهنگی مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش، به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری» ، «روحیه ی انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف و ماموریت های محوله، خدمت بی منت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند متعال مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار