مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج :

سند تحول بنیادین داشبورد مدیریتی ما در آموزش و پرورش است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج عنوان کرد سند تحول بنیادین داشبورد مدیریتی درآموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین داشبورد مدیریتی ما در آموزش و پرورش است

برگزاری جلسه راهبری بسته های تحولی در سند تحول بنیادین با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج و اعضای کارگروه راهبری در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد.

مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ضمن اشاره به ویژگی های سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین داشبور مدیریتی ما در آموزش و پرورش است باعت تاسف است که این سند پس از گذشت ۱۰سال از ابلاغ هنوز سیاست‌گذاری و هدف گذاری نشده است.

وی اضافه کرد: برآیند اجرای سند تحول بنیادین در مدارس باید تربیت دانش آموزی باشد که دانش آموزان باید پنج ویژگی علم، ایمان، عمل، تفکر و اخلاق داشته باشند. بنابراین باید به صورت عملی و بر اساس آمار و ارقام سند را در مدارس به اجرا درآوریم.

مالمیر افزود: در گام دوم انقلاب باید به سمت تربیت دانش آموز مهارت محور حرکت کنیم بسته تحولی سند تحول بنیادین پاسخگوی نیاز های آموزشی و تربیتی است. 25 سند تحول بنیادین از مطالبات مقام معظم رهبری است که مسیر تعالی آموزش و پرورش و حیات طیبه را در درون خود دارد.

در پایان مونا فیاضی، معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و دبیر کارگروه سند تحول بنیادین از گزارشی مبسوط از روند تدوین و اجرای ۲۵ بسته تحولی سند تحول بنیادین و وظایف هر حوزه ارائه داد.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار