بحری‌زاده خبر داد

آموزش ۶۰ هزار «دانش‌آموز خبرنگار» تا پایان سال تحصیلی

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی ضمن ارائه توضیحاتی درباره دوره «تربیت مدرس خبرگزاری پانا» خبر داد که تا پایان سال تحصیلی جاری، ۶۰ هزار «دانش‌آموز خبرنگار» تربیت می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ۶۰ هزار «دانش‌آموز خبرنگار» تا پایان سال تحصیلی

اسماعیل بحری‌زاده در دوره تکمیلی تربیت مدرسان خبرگزاری پانا که صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: شعار خبرگزاری پانا «هر مدرسه یک خبرنگار» است و امیدواریم طبق برنامه پیش‌بینی شده به سمت این چشم‌انداز حرکت کنیم تا در سال تحصیلی آینده شاهد فعالیت ۱۰۰ هزار خبرنگار آموزش‌دیده پانا در ۱۰۰ هزار مدرسه به عنوان بازوان توانمند این خبرگزاری باشیم.

وی با بیان اینکه نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در این موقعیت تربیتی به افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای خبر کمک می‌کند افزود: در سال گذشته ۶ هزار دانش‌آموز از سوی مدرسان آموزش دیدند و فعالیت‌های خود را در خبرگزاری آغاز کردند، امسال نیز ۵۴ هزار دانش‌آموز به این تعداد اضافه می‌شوند تا در پایان سال تحصیلی به هدف آموزش و تربیت ۶۰ هزار نفری برسیم.

بحری‌زاده بیان کرد: نیروی انسانی هر سازمان و تشکیلات جز ارزشمندترین ارکان آن ارگان است چراکه این افراد مجری برنامه‌های تحولی هستند.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: بسته‌های تحولی ذیل ماموریت سازمان دانش‌آموزی تعریف شده و این ماموریت زمینه‌سازی برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد فردی و اجتماعی در قالب فعالیت‌های جمعی و گروهی است.

وی در پایان حضور استاد جلیلی به عنوان مدرس این دوره را فرصتی مغتنم دانست و تاکید کرد حضور فعال و دو سویه در دوره‌های تکمیلی همچنین استفاده از دانش اساتید باید به خوبی به سرانجام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار