«شب انار» ویژه‌‌برنامه‌ شب یلدا رادیو تهران شد

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران با بخش ها و ویژه برنامه های متنوع همچون شب انار، پارک شهر، تهران ما سلامت، سعادت آباد، تهران من و مستند ویژه شب یلدا در دورهمی شب یلدا همراه مخاطبانش است.

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
«شب انار» ویژه‌‌برنامه‌ شب یلدا  رادیو تهران شد

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، همچون سال‌های گذشته شبکه رادیویی تهران امسال هم با برنامه‌های شادتر و متنوع‌تر سه‌شنبه 30 آذرماه، بلندترین شب سال را جشن می‌گیرد.

ویژه‌برنامه «شب انار» در شب یلدا به صورت زنده ساعت 19 تا 23:30 با بخش‌های حافظ‌خوانی و شاهنامه‌خوانی روی آنتن می‌رود.

از بخش‌های این برنامه می‌توان به گفتگو پیرامون رسم و رسومات شب یلدا در ایران باستان با حضور اسدالله معظمی گودرزی و دکتر پریچهر سلطانی با بیان رسم و رسوم شب یلدا در اقوام ایرانی و سنت‌های محلی اشاره کرد.

استندآپ کمدی با بخش‌های شاد و متنوع، اجرای زنده موسیقی پاپ با حضور سعید موسوی و اجرای خواننده محلی با حضور جلیل آزاد از بخش‌های ویژه‌برنامه رادیو تهران است.

تهیه‌کننده سیده زرین کشاورز، گوینده فربد مقدم، عروسک گردان فرشته ذوالفقاری، هماهنگی سپیده آقاجانی و حمید نصرت نجات، گزارشگر مهدی اسماعیلی از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه مخاطبان خواهند بود.

برنامه «پارک شهر» از ساعت 6:40 درباره ثبت شب یلدا در یونسکو گفتگو می‌کند و با بیان آداب و فرهنگ ایران و ایرانیان در شب یلدا پخش می‌شود.

در «تهران ما سلامت» در گفتگو با متخصصان درباره تغذیه مناسب در شب یلدا گفته می‌شود و «سعادت آباد» توجه ویژه به آغاز زمستان و خانواده‌های بی‌بضاعت دارد.

برنامه «گفتاورد» امروز دوشنبه (29 آذر ماه) و سه‌شنبه (30 آذر ماه) با حضور دکتر مهدی محمدی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات فارسی با موضوع یلدا و حافظ‌خوانی‌اش از ساعت 12:15 روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

«تهران من» از ساعت 16 با دعوت مخاطبان به دورهم نشینی‌های مجازی در شب یلدا مخاطبانش را به چالش دعوت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار