درآیین معارفه مسئول نهضت سواد آموزی; ناحیه ۲ کرج عنوان شد:

مسئولیت وخدمت به هموطنان از نعمت های ارزشمند الهی است

کرج (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس عنوان کرد مسئولیت وخدمت به هموطنان از نعمت های ارزشمند الهی است .

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت وخدمت به هموطنان از نعمت های ارزشمند الهی است

آیین تودیع و معارفه مسئول نهضت سواد آموزی ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس برگزارشد.
ولی احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در این جلسه از زحمات علیرضا صالحی کارشناس مسئول سابق تقدیر و برای یوسف احمدیان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کردند.
وی دو پذیرش مسئولیت وخدمت به هموطنان را از نعمات ارزشمند الهی دانستند وافزود: تغییرات سازمانی با هدف غنی سازی شغلی وتحرک سازمانی صورت و هدف آن پویایی ودستیابی سریع به اهداف است که این تغییرات هم در این راستا صورت گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود لازمه موفقیت کارکنان در پست های سازمانی را در وهله اول داشتن تخصص و در اولویت ثانی همراهی با فرهنگ و اخلاق سازمانی ارزیابی کردند.
وی اضافه کرد: احمدیان و وصالحی آراسته به این دو رفتار حرفه ای سازمانی هستند وبرای تحقق اهداف حوزه مسئولیت تحت امرشان،ان شا اله از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.
یوسف احمدیان از معلمان با اخلاق،پر کار و با تجربه آموزش و پرورش ناحیه دو کرج می باشند که سال های متمادی بعنوان کارشناس حوزه حراست این ناحیه به خدمت مشغول بودند.
خبرنگار ؛ مانی صیادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار