رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان سمنان:

امتحانات تمام دوره‌های تحصیلی حضوری است

سمنان (پانا) - رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی، مطابق آئین‌نامه‌های مربوطه دوره‌های تحصیلی و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری انجام می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات تمام دوره‌های تحصیلی حضوری است

یحیی هادی پور در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات نیم سال اول تحصیلی گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونایی کشور، امکان حضور فیزیکی دانش آموزان فراهم شده و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در تمام دوره های تحصیلی مطابق آئین نامه‌های مربوطه دوره‌های تحصیلی و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه امتحانات نهایی همزمان با سراسر کشور در بازه زمانی 2 تا 27 دی ماه برگزار می شود، افزود: این امتحانات مشمول دانش آموزانی است که در خرداد و شهریور ماه سال تحصیلی گذشته نمره قبولی را کسب نکرده و یا داوطلب آزاد هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان این مطلب که امتحانات بزرگسالان متوسطه اول و فنی و حرفه ای نظام قدیم به صورت هماهنگ استانی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانش آموزانی که کرونا دارند نیز در اتاق جداگانه ای و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و شرایط ویژه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار