برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج

کرج (پانا) - با همکاری آموزش‌ و پرورش ناحیه ۴ کرج و کمیته امداد امام‌خمینی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف رفع نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق کم برخوردار ناحیه ۴ کرج برگزار شد و ١۵٠ بسته مواد غذایی، کیف و لوازم‌التحریر به ارزش بیش‌ از ۴۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های آنها توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج

مراد مالمیر مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج در خصوص برگزاری رزمایش مؤمنانه همدلی و کمک به نیازمندان گفت: وظیفه ماست که فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه گسترش دهیم و این سنت حسنه و خداپسندانه را به عنوان وظیفه دینی ما، سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام و مطالبه رهبر معظم انقلاب است در جامعه نهادینه کنیم.
مالمیر تصریح کرد: در یک‌سال گذشته پویش کمک‌های مؤمنانه و رزمایش همدلی در مدارس آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج راه‌اندازی شد و خانواده‌های نیازمند بسیاری را تحت پوشش قرار داد و مدارس با پیوستن به این پویش نیازمندی‌های بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت از جمله بسته‌های مواد غذایی، تبلت و گوشی تلفن‌همراه و لوازم‌التحریر را تامین کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین پارسا نسب، مسئول زکات کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در این رزمایش به شرایط ویژه ای که بیماری کرونا برای خانواده‌ها ایجاد کرده‌است اشاره کرد و افزود: زکات و انفاق در فرهنگ دینی ما جایگاه خاصی دارد و این‌گونه همایش‌ها و رزمایش‌ها در واقع عمل به تعالیم دینی و تکالیف شرعی است.
همچنین در پایان این رزمایش بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر در مدارس مناطق کم برخوردار ناحیه ۴ کرج به دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های آن‌ها اهدا شد.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار