پخش جدیدترین مستند «دیوید اتنبرو» از شبکه چهار سیما

تهران (پانا) - مستند بلند «زندگی روی سیاره ما - A life on our planet» جدیدترین اثری که توسط سیلوربک فیلمز در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است، برای اولین بار، پنجشنبه، ۲۵ آذر، ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پخش جدیدترین مستند «دیوید اتنبرو» از شبکه چهار سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این اثر که موفق به کسب سه جایزه از مراسم امی (Emmy) در سال ۲۰۲۱ شده و از سایت تخصصی IMDB امتیاز ۹ از ۱۰ را کسب کرده، ضمن معرفی تنوع زیستی و حیات جانوری سیاره زمین، فرایند نابودی و تخریب محیط زیست توسط فعالیت های انسانی در چند دهه اخیر را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. داستان این فیلم درباره ی مردی است که بیش از هر کس دیگری دنیای طبیعی را تجربه کرده است. این مستند منحصر بفرد اظهارات اوست.

مستند "زندگی روی سیاره ما"، فیلمی مستند و بیوگرافی، محصول کشور انگلستان است. بازیگر این فیلم دیوید اتنبرو(Sir David Attenborough) است و به ایفای نقش می پردازد و کارگردان آن آلستر فوردگل می باشد که آثاری مستند همچون سیاره زمین، سیاره یخ‌زده و سیاره آبی را در کارنامه خود دارد.

مستند ۸۰ دقیقه ای «زندگی روی سیاره ما» که با صدای جاودانه استاد نصرالله مدقالچی دوبله شده است، پنجشنبه ۲۵ آذر ساعت ۲۲:۱۰ پخش و روز بعد ساعت ۸ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار