آموزش بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدرس تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه آموزشی بازمهندسی تشکیلات پیشتازان، گفت جهت آموزش‌ مربیان تشکیلات پیشتازان، گروه‌هایی تشکیل شده و موارد آموزشی در قالب فیلم و متن در گروه‌ها قرار داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در شهرستان اسلامشهر

فاطمه ظفرقندی، مدرس تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر، در رابطه با آموزش‌های تشکل پیشتازان و در گفت و گو با پانا اظهار کرد: آموزش‌های تشکل پیشتازان در قالب جلسات ترکیبی، حضوری و مجازی با عنوان بازمهندسی تشکیلات پیشتازان و با توجه به تغییرات جدید در زمینه فعالیت‌های اجرائی تشکل، از جمله گارد پرچم و علامت‌ها است.

وی رابطه با چگونگی آموزش‌ها بیان کرد: جهت آموزش‌ مربیان تشکیلات پیشتازان، گروه‌هایی را تشکیل دادیم و موارد آموزشی مربوطه را در قالب فیلم و متن در گروه قرار می‌دهیم و مربیان پس از فراگیری آموزش‌های لازم در گروه‌های کلاسی خود قرار خواهند داد.

مدرس تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در زمینه آموزش‌های دانش‌آموزان نیز تصریح کرد: استقبال دانش‌آموزان قبل از دوران کرونا نسبت به الان بیشتر بود و دلیل آن این است که یک سری از برنامه‌ها می‌بایست به صورت جمعی برگزار شود، اما به دلیل مسائل کرونا این برنامه‌ها قابل برگزاری نیست.

ظفرقندی خاطرنشان کرد: با توجه به موارد مذکور ضرورت دارد مربیان و دانش‌آموزان با آموزش‌های جدید آشنا شوند و امیدواریم با از بین رفتن بیماری‌ کرونا بتوانیم دوباره با شور و نشاط دانش‌آموزان برنامه‌های تشکیلات پیشتازان در واحدهای آموزشی اجرا شود.

جلسه آموزشی بازمهندسی تشکیلات پیشتازان شهرستان اسلامشهر با حضور مربیان واحدهای آموزشی و با هماهنگی کارشناسی سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه در کانون فرهنگی، تربیتی طوبی آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار