آغاز اکران «وضعیت قرمز» در سیرجان

تهران (پانا) - کارگاه‌های آموزشی فیلم کوتاه با حضور 5 فیلمساز جوان مجموعه فیلم‌های کوتاه «وضعیت قرمز» روز چهارشنبه 24 آذرماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اکران «وضعیت قرمز» در سیرجان

به گزارش روابط عمومی فیلم‌های «وضعیت قرمز»، همزمان با آغاز اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه «وضعیت قرمز» در سیرجان، کارگاه‌های آموزشی فیلم کوتاه با حمایت موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر سیرجان و با همکاری موسسه «هنر و تجربه»، روز چهارشنبه 24 آذرماه در سینما قدس سیرجان برگزار می‌شود.

این کارگاه‌های آموزشی که بعد از اکران فیلم‌های بسته «وضعیت قرمز» ساعت 14 روز 24 آذرماه برگزار خواهد شد، شامل کارگاه کارگردانی در فیلم مستند با حضور سعید کشاورز، کارگاه کارگردانی در فیلم داستانی با حضور محمد رحمتی، کارگاه انتقال تجربه در فیلمسازی با حضور رضا نجاتی، کارگاه بازیگری با حضور امیر مهندسیان و کارگاه فیلمنامه با حضور سعید زمانیان خواهد بود.

دبیری اجرایی این کارگاه‌ها برعهده امیرفاضل رفعتی است و در سینما قدس شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

مجموعه فیلم‌های کوتاه «وضعیت قرمز» متشکل از فیلم‌های کوتاه «صحنه» به نویسندگی و کارگردانی امیر مهندسیان، «سور بُز» به نویسندگی و کارگردانی سعید زمانیان، «بی‌ریختی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی، «شوفر» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و «دم اژدها» به نویسندگی و کارگردانی سعید کشاورز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار